Facebook oldaldoboz

Freeze

Játékok, filmek, ázsia és közös hajtépés

Nobody mov!e

Nincs megjeleníthető elem

GTOGG

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Tks

Powered by SpreadIt

Skarlet mindenkit lekaszabol

2014.05.01. 14:59 Dorkaaa

Skarlet lejött a színpadról, előhúzta a hátára helyezett tanto-kat, mélyen a szemembe nézett, és annyit mondott: zúzzunk. Oké, bólintottam, nem mintha érdekelte volna a válaszom.

Skarlet ámokfutása

A fotófalnál kezdett, ahol hamarjában elvágta első rajongója torkát, aki volt annyira meggondolatlan, hogy saját kunai-át próbálta ellene fordítani. Bevallom, szórakoztatónak tartottam. Néztem, ahogyan a vér végigfut a pengék oldalán, miközben áldozata lassan a földre csúszik. De aztán jöttek a többiek, mind-mind, sorban. És sorban hullottak el. Tehetetlenül néztem, ahogy egyre-másra vágja, szúrja halomba rajongóit. Basszameg, ha ezt így folytatja, reggelre nem marad belőlük egy sem, gondoltam.

Skarlet vérfürdőbe torkolló ámokfutása itt.

Szólj hozzá!

Címkék: történet fikció cosplay playIT GTOGG

A bejegyzés trackback címe:

https://gtogg.blog.hu/api/trackback/id/tr656102195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása