Facebook oldaldoboz

Freeze

Játékok, filmek, ázsia és közös hajtépés

Nobody mov!e

Nincs megjeleníthető elem

GTOGG

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Tks

Powered by SpreadIt

Kék hajak, szuperhősök és színes anime-kavalkád

2015.04.15. 12:37 Dorkaaa

img_03.JPGA tavaszi MondoCon hétvégén újra otthont adott az anime, manga, fantasy világok szerelmeseinek. Mi is elvesztünk két napra a keleti kultúra forgatagában, de hogy beszámolónk kicsit értelmezhetőbb legyen, első körben itt egy gyorstalpaló kisszótár űrlényeknek:

Manga: a képregény japán nyelvű általános elnevezése
Otaku: mangarajongó
Cosplay: (manga, anime, film)karakterhez igazított jelmezbeöltözés színjátszássalimg_55.JPG
Cosplayer: aki ezt megcselekszi
MondoCon: ami mindezeknek teret ad

Szóval, a fesztiválra érkezők játszhatnak, véleményezhetnek, kedvenc mesefigurájuknak beöltözve fényképezőt és kardot (nyilat, patát, pálcát) ránthatnak, egyszóval kitombolhatják magukat. A végeredmény pedig valami varázslatos (és kicsit ijesztő) szín- forma- és kulturkavalkád.

Így jártam én is. A bejárati kaput átlépve, mintha egy teleport kapun vagy Alice tükrén léptem volna át, hirtelen körbetekintve egy teljesen más világ fogadott. Pörgő jelmezek, Darth Vader Disney hercegnőkkel karöltve, free hug-ra vadászó japán mangafigurák, szivárvány hajak és rengeteg vidám ember. Így aztán egy kis pislogás és akklimatizálódás után, detektálva az új kalandot belevetettem magam a forgatagba. És vadásztam. Lábakra, cipőkre, helyzetekre, kihívásokra, ellentétekre. És találtam:

Egy Öregfiút (aki szerencsénkre otthon hagyta a kalapácsát), egy igen népszerű hatal03_1.jpgmas fehér valamit (aki mint megtudtam egy friss Oscaros robot), nagyon vörös szemeket, nagyon fehér agancsot, nagyonapró ruházatokat, zöld íjászt, kék hajakat, és rettenetesen sokféle Lizaless rókafarkat.

Közben mindenféle helyszíneken állandó versenyek pörögtek. Láttam táncit és táncot, hallgattam karaoke-popot és -rockot, megfigyeltem pár XBOX-ba merült gamer koncentrációját, készítettem ékszert rugóból, felvehettem egy kovácsolt gondori sisakot a Gyűrűk Ura rajongók standjánál, és elhitethettem magammal, hogy jól néznék ki hanbokban.

Szóval a forgatag közepén csigagyorsan bandukoltam, csápoltam, figyeltem, útbanvoltam. Kapkodtam, futkároztam, felsültem, elfáradtam, újrakezdtem, beszélgettem. Hiszen volt meg origami, meg rajzverseny, meg Go, meg novellaírás és haiku.

És sok lényeges akcióról lemaradtam. Például az EuroCosplay-verseny 02_1.jpgselejtezőjéről. De vettem könyvet, mangát, Saket, majdnem Death Note-s pólót vagy mappát. Már nem is emlékszem… Feladom. Elcsigázott Snail. A győztes haikuval és a rengeteg emlék-képpel vigasztalódom. /ColorSnail/

Egy tiszavirág / Tánca hullik a vízbe, /Liliomtiprás. (Reményi Korinna) --- ezúton is gratula a szerzőnek!

2. adag kép itt: http://gto.gg/cECBS #cosplay #MondoCon

Posted by GTOGG hu on Tuesday, 14 April 2015

 

Még több kép itt. Tks, GTOGG hu 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gtogg.blog.hu/api/trackback/id/tr247370222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása